lördag 18 april 2009

Romantiska kläder...........

Hej på er!


I morse var jag i väg med sonen till frisören. Efteråt passade jag på att smita in på Kappahl. Där har de världens ljuvligaste kollektion som heter Vintage stories. Fick med med ett linne som jag inte kunde motstå, har kunnat köpt upp allt ska jag säga!
Den är ljust lila och alldeles underbart tycker jag!



Till och med lappen är fin som hänger på, med ljuva rosor och en skir tygbit med spets ovanpå!!!!

Passade även på att köpa en fin ros på torget!

Ha en skön helg!

Kram

Gabrielle

19 kommentarer:

På Nannys trapp sa...

Hej vännen den köpte jag på öland och så tog jag tunikan med rosor på ljuvligt ellerhur??? kram A-M..

Syster vit sa...

Det fina linnet har jag oxå tittat på, det är helt juvligt. Tacka vet jag vintage...såå snyggt. Kram Liselott.

Viola sa...

Hejsan, jag har oxå trillat dit på denna kollektion, ett linne och en rosig kjol har det blivit, så fina kläder för en billig penning, kramar och ha en skön söndag...

Majas mammelucker sa...

Hej goa vän!
Vad fin du ska bli.. otroligt vacker...den är fin att bara hänga på skåpet med..
Rosen var sååå söt..
Ha en bra dag! kram på dig.
Maria

Ingun sa...

Må innom en tur å titte. Du har en fantastisk fin blog som gir meg inspirasjon...Har et helt hus jeg skal pusse opp. Ungene flytter ut og da er det hyggelig å fornye litt;-)) Ha en fin søndag..

Reklamerer litt for siden din;-))
nos meg...

Viola sa...

Hej!
Alltid lika trevligt att kika in på din blogg!
Jag har också köpt av Kappahls Vintage-kläder (en spetstopp & en blommig kjol)Hade kunnat köpa rubbet!!! ;-)

Millygarden sa...

Visst är det fint! Jah har köpt ett liakdant som jag tänker ha som sommarlinne! Inte underklädesplagg som det tydligen är tänkt som!


kram Marina

Vintage sa...

Ljuvliga käder! Kraam Susanne

Vita små hjärtan sa...

Har sett kollektionen! Jättefin o mysig! Kram

Lantligt i stan sa...

Vilket ljuvligt linne du köpt!
Kram Anki

hemtrevnad marie sa...

Ja, visst är den serien fin!!
Hade kunnat köpa allt men fick nöja mig med en brosch så länge!!
kramis

Unknown sa...

Hej vännen,

Nu blev jag så sugen på att åka och kolla på Kapp Ahl.
Det är så många som köpt fina kläder från deras kollektion.

Hoppas att allting är bra med dig.

Sköt om Dig
Kramisar Jeanette

StinasLoppis m.m sa...

Verkligen ett gulligt linne du har köpt. Fin o trevlig blog du har .om du vill så titta gärna in hos mej .Hälsningar /Stina

Randi K Design sa...

Så koselig blogg du har! Alt så hvitt rent og lekkert!

Inka sa...

Hej Gabrielle!

Nä nu måste jkag bara besöka Kapp Ahl. Nu har jag varit inne på så många bloggar som pratar om den fina romantiska kollektionen så jag får spring i benen, måste dit så fort som möjligt innan allt tar slut.

Gud människa vad fint du har det hemma hos dig/er!

Jag blir så avundsjuk.


Ha det så gott i vårvärmen


Kram Inka

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaa, det verkar som ALLA vill ha dessa kläder. För när jag kom ner till satn (vi har tre KappAhl butiker) var dt mesta slut...

Lyckos dig som hann..


Önskar dig en fin helg

Kram Viveka

hagagården sa...

Hej
Dom är helt underbara dessa kläder.
kram o ha en go dag
ninni

LIVS LYST sa...

Hei!!
Nå har jeg tittet rundt i din blogg. Og så mye nydelig du har i ditt hus!! Jeg kan kose meg med disse bildene leeeenge!!!

Hilsen Ljo ;O)

linolin sa...

Hej!
Vilken fin blogg, och vilket fint linne. Jag håller själv på att försöka blogga men har inte riktigt kommit igång ännu.
om du är intresserad av kläde i lantlig stil så kan jag rekomendera en webb sida www.linolin.se där finns det många fina plagg till exempel Ewa i Walla, Melmmeli, Dee day, Gossip, Noa Noa mm.
Gå in och kolla.
Hälsningar Maria.
Ps kankse kan vi länka till varnadra den dagen jag får till det att blogga.