onsdag 29 april 2009

Äntligen!

Hej på er!!
I augusti förra året var Johanna Flyckt, Mari Eriksson och Marie Delice Karlsson hemma hos oss och fotade. Väntan har varit lång, men nu är det äntligen dags för vårt reportage i Lantliv. Nya tidningen låg brevlådan i dag! Min flicka tömde brevlådan och då fick jag se att hon höll i Lantliv. Lantliv har kommit skrek jag så hon höll på att tappa posten hihi!.
Sen satte vi oss tillsammans och bläddrade i tidningen. Känslan är lite overklig att se sitt eget hem i en inredningstidning. Jag är så nöjd!


Foto Mari Eriksson, styling Johanna Flyckt, Marie Delice Karlsson

Tack för en härlig dag tjejer!!

37 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Å, jisses , så spännande!!!
Fast jag har då inte fått lantliv idag...fast jag sprang till brevlådan förut, hihi!
Hoppas verkligen den kommer i morgon nu då!!!
ha en fin kväll!
kramis

becca sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har, har tittat runt lite.

Gud så kul, måste va en riktigt härlig känsla att få se sitt hem i en tidning, och Lantliv som är så bra, hoppas att jag får min i lådan i morgon, ska bli kul att se mer av ditt hem.

Ha det så bra, Kram Rebecca.

Fågel Blå sa...

Grattis!!!! måste var helt fantastiskt att få se sitt hem i en tidning. Jag förstår dom,det är så fint hemma hos er.
kram
Kathrine

Hannis sa...

GRATTIS!Vad roligt.
Jag visste väl att ditt vackra hem skulle hamna i tidningen nån gång!
Nu måste jag ju köpa tidningen!

Kram Hannis

Unknown sa...

Sååå spännande.
Är själv prenumerant så jag hoppas tidningen ligger i lådan imorgon.

Skall bli så roligt att se deras fina bilder.

Hoppas att vi ses snart
Kramisar Jeanette

Lilla Blanka sa...

Hej Gabrielle!

Åhhhh vad roligt!!! Grattis!

Jag måste köpa Lantliv och titta!
Erat hem är ju såå fint och så är ju tjejerna jätteduktiga så jag kan bara ana resultatet!

Kraaam
Mia

Eddan sa...

Vad spännande! Nu måste jag köpa tidningen när den kommer ut. Tror att min prenumeration precis gått ut, typiskt!

Trevlig helg!

Kram från Anette

Fröken Piff sa...

Åh vad roligt! Ser fram emot att läsa reportaget:)

Kram!

Tina sa...

Åh, jag fick också Lantliv i brevlådan...nej men där är ju Gabrielle!!! :-) Jätte fina bilder. De är SÅ duktiga de tjejerna OCH DU HAR SÅ FINT!!! Kram Tina

me and alice sa...

Hej!
Åh vad spännande! Hoppas min tidning kommer i morgon!!
Kraam Susanne

Fågel Blå sa...

Hej och tack för din kommentar, ja jag kommer ihåg när ni var in i butiken. Så kul då att jag hittade till din blogg.
Kram kathrine

LOPPISLIV sa...

Hej vännen! Ohh så himla spännande...Äntligen!! ska rusa och köpa tidningen så fort den kommer ut i affären, jisses vad jag längtar efter att få se reportaget. Det har jag gjort ända sen du berättade om det när vi träffades i höstas...den som väntar på något gott du vet
:-)

Ser jättefint ut, vilka fina bilder,men så är ert hus är så underbart vackert också. Ditt förra inlägg får mig att le, för jag minns när du berättade om er tallrikshylla och hur du släpade hem den..hihi, vilken tur du gjorde det för den är såååå fin. Ha det så himla gott och hoppas vi ses snart igen. Kramis på dig //Paula

Vita små hjärtan sa...

Så ljuvligt vackert! Ha de gott!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul! Måste köpa den så jag kan få se hela repotaget.
Ha en fin Valborg!
kramis/LenaS

Annas Vita Hjärtan sa...

Hejsan hoppsan!

Åh jag dööör så bra det blev i tidningen. Vi alla stannade upp i butiken i dag för att titta på ditt vackra hem. Jag säger fortfarande att det är det vackraste hem jag sett någon gång!!! ILOVE IT!!!

Massor med kramar!

Anna

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaaaa, jag såg ert hem idag. Sååååå
vackert. Satt bara och dreglade över bilderna,hihi. så roligt det måste vara att de kommer hem så där.
Önskar dig en fin valborg

Kram Viveka

Hagbacken sa...

Oj, var det ditt hem? Har bara bläddrat snabbt i tidningen..men då ska jag kika igen. Vad roligt för dig att få vara med, det ser verkligen fint ut!

Kram Linda

Hagbacken sa...

Var bara tvungan att starta om datorn nu när jag låg i soffan och läste lantliv ordentligt. hade inte kommit så långt bak än (tyckte det var konstigt om jag skulle ha missat) Jättefint reportage, jättefint hem och jättefin familj!

Vad roligt att se, du har mycket att vara stolt över!

Stor kram (igen) från Linda

mysiga heestrand sa...

Jättefint reportage i Lantliv.
Vilket vackert hem ni har.
Kram Marita i Heestrand
Ha en skön helg

Ingalill sa...

Var tvungen att genast titta in på din blogg efter att ha läst lantliv!!! Vilket underbart hus. vad kul att få hem någon som fotar det så proffsigtoxå!! Ha en skön helg!!!

johanna sa...

Hej
nej vad kul ,har den kommit ut! Vad skönt att du känner dig nöjd...nu blir jag ju så nyfiken , vill oxå se=)
Ha en riktigt skön helg
Kraaaam

Anonym sa...

Hei:)
Åh ,så moro å få huset sitt i Lantliv...nydelig hjem du ha...bare helt lekkert:)
Har tittet litt på bloggen din i dag etter å ha lest Lantliv og den er superfin, masse flotte bilder og inspirasjon:)
Titter snart innom hos deg igjen...Ha en strålende helg:)
KLem!

På Nannys trapp sa...

Heej jättebra men det är ju ännu bättre i verkligheten jag som sett hela huset live men jättebra hoppas vi kan ses på en träff snart kramar A-M..

Marie sa...

Grattis till ett superfint reportage Gabrielle, erat hem är verkligen helt underbart vackert!!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Karin Lindström sa...

Hej Gabrielle!

Jag satt och läste i min Lantliv idag, och fick se ert underbara hem! Det ser verkligen jättefint ut på alla bílderna, och roligt att få se dig också! Du ser precis lika rar ut som jag hade tänkt mig *ler*, och dina fina barn har jag ju sett förut men inte maken din som fick vara med oxå!

Det är verkligen kul att se ett hem som man varit inne och kikat i förut. Nog känner jag igen många av vyerna. Tack förresten för dina rara kommentarer hos mig. Jag har inte hunnit runt till nästan några nu ett tag, det är ju så mycket som man vill göra så här års! Vad skönt att du vårstädat! Jag håller på mest hela tiden tycker jag. Idag har innanfönstren åkt ut och nu putsas det som bäst här i Lindströmska gården *skattar*!

Ett stort grattis igen till det riktigt fina reportaget! Det var verkligen roligt att läsa om er!
(Och visst känns det konstigt att se sig och hemmet i tidningen!)

Många kramar
Karin

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!

Vilket underbart hem du har. Grattis till ett jättefint reportage i Lantliv!!!

Kram Jes

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, jag har sett ert vackra hem i Lantliv, så fint ni bor och vilket trevligt reportage Johanna, Marie och Mari gjorde!! Personligt och hemtrevligt hus! Mari.

marie sa...

Det var en så trevlig dag hos er! God soppa och hembakat bröd som sonen gjort, kaka och underbara räkor(som jag fick provsmaka:))) som Göran fixat till er grillkväll!Vädret var på topp och det var så inspirerande och ett av de vackraste hem jag varit i. Ett mycket personligt och inspirerande hem!! Tack Gabrielle och hälsa familjen! Längtar efter Lantliv men mamma har gett mig rapport om ett fint reportage.Ha det gott och en stor kram!
Marie minlillaveranda

Anneli sa...

Ett jättefint reportage i tidningen...tittade mycket på de fina bilderna av ert hem - gillar verkligen...
Kram
Annelie

Sivs hus sa...

Hei, Så vakkert bilde. Velkommen til å vinne romantisk fuglebur hos meg. God helg fra Siv

Millas hem sa...

Hej!

Jag har inte tidningen ännu! Min prenumeration har tagit slut, får köpa den i butik snart!
Bilderna som du visar ser kanonfina ut! Förstår att du är nöjd!

Kram Camilla

MODERN COUNTRY sa...

Ååå så spennende! Gratulerer så mye med reportasjen!! Å nå må jeg jo skynde meg på Mandag og kjøpe Lantliv, dette kan jeg bare ikke misse. Jeg elsker ditt hjem og jeg kan bare forestille jentene har fått frem det aller beste. Ikke rart du er fornøyd og glad!!

Håper også at du hadde en trivelig Valborgs feiring!
H en riktig God natt!

Klem/Aina

hemtrevnad marie sa...

Jättefint reportage Gabrielle!!
Jag visste ju att du hade det fint , då jag följt din blogg länge...kul att få se din familj också!!
kramis

Sallys hus sa...

hallå där!

Det var länge sedan jag kikade in....tiden du vet!! den räcker inte till...
Ååå ditt hem är så fantastiskt fint att man blir alldeles stum....
det ska bli såååå härligt att få slå sig ner med en mugg kaffe o läsa reportaget sedan...
Ha en härlig dag!
Kram Katarina

Vintage sa...

Ser underbart fint ut! Köper tidningen på direkten..Kraam Susanne

Moa mitt i vitt sa...

Hej,jättevackert hem ni har.
Jag förstår vad du menar med att vänta länge...Väntar själv på mitt hemma hos repotage som kommer i jul i Expressens bilaga Leva och bo.
Moa

Vitt o Vältummat sa...

Jag har precis läst reportaget om er hem i Lantliv. Ni har det jättefint! Härliga bilder att titta på. Bilden du har här på bloggen med flickan på träsoffan är helt ljuvlig!
Ha en bra dag
Kram/Åsa