fredag 3 april 2009

Flyttdille!!!!!!

Vet inte vad som tagit åt mej, kanske är det vårsolen som bidrar, men jag håller på att flytta om i snart hela huset!

Nu blev det vardagsrummets tur. Blev lite trött på möbelplaceringen där, ville absolut förändra. Ja, det är inte klart ännu, maken och jag är inte riktigt överens. Det stora kronskåpet gör sig inte riktigt på någon annan plats än där det förut stod, men där vill jag absolut ha våran skänk. Maken kom på att vi kunde flytta upp skåpet på övervåningen. Vi får se. Nu står det alla fall där jag ställt det.
Här ser ni lite hur det ser ut, ska troligen upp en hylla ovanför bordet!


Lite detaljer på kronskåpet.
Här står nu skänken där skåpet tidigare stod. Vet inte om det ska upp någon hylla ovanför eller inte!

En pärlhyacint är alltid fint!
Fortsättning följer som sagt!!!!!!

14 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Men människa så himla fint du har det! Jag bara gapar....Nu gav du mig MASSOR av inspiration som jag ska spara tills gipset ryker :)

Ha en fin helg vännen

Kram Viveka

På Nannys trapp sa...

Säg det som inte blir bra i ditt hus ...allting ..ha de skönt i vårvärmen själv jobbar jag helgen men sen blir det öland du såg att jag skrev att stencilerna har kommit..Kram A-M...

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men Gud va fint du har det..... kram snowwhite-sussie

My Lovely Things sa...

Hej!!
jamen visst är det kul att möblera om.det är s¨kul att förändra..Du har verkligen ur mysigasaker..
kram anna

hemtrevnad marie sa...

Jag gillar det kronskåpet jag....har ett själv fast i brunt med kurbitsmålning....
Spegeln är sååå fin!!
ha en fin fortsättning på helgen!
kramis

Vit Gladiolus sa...

Åhh shit vilken härlig blogg!! Vad fiiiint du har! Tack förresten för kommentaren hos mig!
Så fina möbler du har!!! Otroligt!! Nu ska jag kolla in ordentligt!!

Kraaaaaam
Å du, jag återkommer igen!!!
;)

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men herrejestanens... men jag tror jag svimmar av!!! Sååå mysigt du har det! Mysigt... jag menar banne mig bedårande, ljuvligt vackert =)

Ja att få möblera om är så roligt. Och speciellt nu då solen tittar in, så är man mer på hugget att släpa och piffa =)

Ha det så gott!

KRAM Anita

Vita små hjärtan sa...

Å så fantastiskt fint du har det! Kram

Butik Östergården sa...

Vilket vackert skåp du har!

Visst är det kul att flytta runt lite.

I helgen har vi haft det så härligt ute så någon ommöblering har det inte blivit här.

Ha en fin vecka!
Kram Helen

Vintage sa...

Så ljuvligt fint!Tack för inspirationen!Sköt om dig! Kram Susanne

K sa...

Men guuuuu sååå FINT du har det !!!!!!

Inspiration i vitt sa...

Ojojoj vad underbart det är att komma till dig och se hur du har det och jag finner nästan inte ord vad vackert du har, ditt hem är fantastiskt det har jag sagt förut och det kommer jag säga många ggr till. du inspirerar mycket , tack för det.
Kram på dig/ingela.

Nettan sa...

Hejsan! Kul att du lämnat en kommentar hos mig så att jag hittade hit! Jag säger detsamma, jättefin blogg du har!
Kram Nettan

Moa - En magisk purt... sa...

Du bor som i en dröm, verkligen! En dag ska jag också ha det så fint!