fredag 9 maj 2008

Utmaning!

Äppelblom och tulpaner!!

Hej alla glada bloggare!

Har härom dagen blivit utmanad av härliga Älskar zink. Ska avslöja lite om mej själv, så håll i er, här kommer det!

3 namn du kallas:

* Gabrielle
* Gabbi
* Mamma

3 saker som skrämmer dej:

* Är sjukt mörkrädd
* Att det ska hända maken och barnen något!
* Att flyga

3 saker du gärna har på dej:
* Jeans
* Tunikor, gärna av det romantiska slaget!
* Koftor

3 sanningar om mej själv:

* Är fööör snäll ibland
* Älskar choklad
* Gillar inte oordning hos mej själv

3 saker jag verkligen vill ha:

* Mycket pengar
* Att kunna få hjälpa andra människor i nöd
* Ett orangeri med tillhörande uteplats

Jag vet hur upptagna de flesta är denna tid på året. Så jag väljer att inte skicka denna utmaning vidare. Den som vill får gärna anta den ändå!


Måste få visa en bild på en minifågelbur som jag köpt. Visst är den söt?
Här är det musikövning på gång. Victor och Erica spelar Saxofon resp. klarinett. Lillasyster ville oxå spela. Saxen är nästan lika lång som henne haha!
Ha det bra allesammans!
Skönt med helg!!

7 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej!
Vad kul att "lära känna" dig lite mer! Vi har en del saker gemensamt, såg att du är lika gammal som jag också.
Vilka fina bilder du visat, ser så fint ut hemma hos er!
Ha en härlig helg!
kram
Karin

Majas mammelucker sa...

Hej min lilla vän..du..vilken söt liten fågelbur..den har jag missat.
kul med lilla orkestern..vad goa dom är..ha en skön helg och njut..skulle vi ta en prommis på måndag så kan vi höras i kväll!
Kram Maria

Lilla Blanka sa...

Kul med lite fakta om dig!
Ja åh vilken ur-söt minibur du har köpt..!
Kram vännen
Mia

Hannis sa...

Kul att läsa mer om dig=))
Dom är roliga alla fråge utmaningar som skickas runt nu.
Himlarns söt liten bur!

Men en så söt liten orkesterdam!!

Kram Hannis

Anna sa...

Hej!

Så ljuvligt med äppelblom och tulaper!Fågleburen är supersöt!

Kul också att få läsa lite om dig:)

Du har fått en utmärkelse - kika in hos mig!

Jag önskar dig en skön kväll!
Kram
:)Anna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja det var så kul att läsa om dig! Så mycket vi hade lika =)

Hihi ja den där saxofonen såg verkligen lång ut =)

Kram Anita

Millas hem sa...

Fågelburen är jättesöt!
Barnen också!
Kram Camilla