onsdag 4 juni 2008

Plantering....

I går planterade jag våran hängkaragan. Tycker den är så fin där bland kullerstenarna. Det behövdes något uppstickande där! Kanske ser lite tanig ut nu, men det blir nog bättre!!



Passade på att plantera en ljusrosa fylld flitiga Lisa i en järnkruka som jag shabbat till lite med utspädd matt takfärg!

Har dekorerat ännu en kruka, har fått lite pippi på det hihi! Hittade fina bilder på nätet! (catholic art large prints). Där finns mycket fina madonnabilder!


Ha det så bra, korvspad!!!!!

7 kommentarer:

Hannis sa...

Hej där krukmakare=))
Dom blir så fina dina krukor!!
Har aldrig sett en sån där häng...
Men det ser fint ut!

Vilken energi du verkar ha!
Själv slappar jag mest=))

Kram Hannis

Majas mammelucker sa...

Hej min lilla vän!
vad du grejar och donar..du är så flitig och fint blir det..trädet passade perfekt där.. blev super..
Är du glad att sonen kommit hem idag..hörde att det hade varit kanoon kul..Ska på studenten i morgon skönt med lite sovmorgon..
Ha en skön dag! Njut i solen..
vi hörs! Kram Maria

Diverselådan! sa...

Det kommer bli jättefint när trädet växt till sig. Krukorna är jättefina. Kanonbra idé!
Kram från Annette

Anna sa...

Åh så vackert med trädet bland kullerstenarna! Nu blev jag jätteinspirerad att plantera ett jag med bland våra kullerstenar:)

Vilka ljuvliga krukor du gör! Underbara madonnabilder, tack så jättemycket för länktipset!

Jag önskar dig en underbar kväll!
Kram
:)Anna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men gissa om jag får tid över så blir det pyssel med krukor =)

Så fint med hängkaragan! Ja ni har verkligen ett vackert hus.

Ha en härlig helg!

Kram Anita

Annika sa...

God kväll
Din nyplanterade Hänkragan kommer att bli super fin när den fått växa till sig lite...Passar fint bland kullerstenarna.. Dina övriga bilder är jättefina..
Ha en superhärlig helg
Kram Annika

Gårdsromantik sa...

Så vacker kruka - håller den för vattning?

Kram Maud