söndag 11 september 2011

Hej på er!
Ja nu var det verkligen länge sedan jag var in och skrev något här! Men jag kan lova att jag håller koll ändå här på bloggen. Vet inte varför jag är så seg på att få till ett inlägg, men i dag kände jag verkligen för det, så då är det ju bara att passa på innan det går över.
Sommaren har varit härlig, vi var på tre veckors semester i Europa med husbil. Det var ett äventyr ska jag säga, men oj vad vi har fått sett mycket.
Nu när hösten börjar sin intågan är det dag att röja i trädgården,plocka undan utemöbler och dyl. Men jag tycker så mycket om mina trädgårdsmöber från sekelskifter att de fick komma in i vardagsrummet istället för förrådet. Blev ett lätt och luftigt intryck tycker jag. Jag gillar det enkla.
Ha det gott!
Så får vi se hur länge det dröjer tills nästa inlägg!!












4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hej!!

Såå roligt att höra ifrån dig!! En sån lång Europaresa gjorde vi med barnen när de var små!! Fortfarande den bästa av bästa semestrar!!

Det blev kanonfint med möbeln där inne.. :)

Må så gott!! Kramis Sanne

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!!
Bra beslut med utemöblerna så vacker möbel!
Låter som en underbar semester så mysigt att få vara tillsammans.
Ha en jättefin dag
Kram Tina

Inka sa...

Ja, ibland känner man att man inte har tid att blogga helt enkelt.

Vad fint det blev med utebordet inne. Har man fantasi så ordnar sig det mesta. Och det har du ju.

kram Inka

Unknown sa...

Ha en underbar Helg!! KRAM Petra www.romantiskahem.blogspot.com