onsdag 23 januari 2008

Min andra dag......

God förmiddag kära bloggare.
Detta är min andra dag som bloggare, och jag tycker att det är så roligt.
Det är mycket att lära,men jag är rätt envis av mej......
Åkte på magsjuka i går, så jag och minstingen är hemma. Känner mej bättre idag, men enl. läkare är det 48 timmar som gäller, så det är bara att vara hemma.
Ska försöka mej på att baka pizzabullar idag (lovar att tvätta händerna jättenoga först). Perfekt som mellanmål till hungriga skolbarn. Om dom blir bra återkommer jag med receptet.

Är omåttligt förtjust i strutar. Pysslade till rätt många i julas. Men dom är ju liksom undanstoppade nu (blev lite tomt).

Kom då på att man kunde göra strutar av tapet, det finns ju massor av ljuvliga tapeter att välja på. Sagt och gjort, jag åkte och beställde en rulle ur serien Pretty Prints, tycker den blev rätt gullig. Har även gjort en lampskärm i samma, (har inte tagit någon bild ännu. Här är iallafall en bild på struten (syns kanske lite dåligt, men det är små rosor på linne-färgad botten).






2 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Välkommen in i bloggvärlden! vad kul med en ny sida, jag återkommer gärna. Jag känner mig fortfarande som en nybörjare, kom igång i höstas och det är sååå roligt!
Vi ses igen. Kram, Carina

LantlivsAnette sa...

Hallo !
Välkommen in i blogg världen...wow..vad fint du har det..nu längtar man ju till nya fina inlägg i från dig !!
Kram Anette
p.s tack för den fina kommentaren hos mig idag...